loader

מה זו "שיטת הנקודות" שכולם מדברים עליה?


בואי, תכירי אותה:


מה זו
שיטת הנקודות עובדת, נקודה. תשאלי למה

בואי נתחיל מהסוף: רואים תוצאות כבר מההתחלה!

בהתחלה את מקבלת תפריטים שיכניסו אותך לעניינים בקלות ויתנו לך תוצאות מידיות.
ואת יודעת את זה בעצמך, כשמצליחים - זה מכניס מוטיבציה להמשך.

כשמתרגלים – זה פשוט וקל ליישום

אחרי שאת מכירה את השיטה ומייצרת הרגלים, זה הופך להיות הרבה יותר פשוט.
לכל מאכל יש ערך בנקודות, את מקבלת תקציב נקודות ואוכלת מה שאת בוחרת במסגרת התקציב שלך, זהו!

ואת יכולה לאכול הכל!

כל מה שאת אוהבת, כל מה שאת רגילה, כל מה שאת נהנית ממנו, כל עוד את שומרת על המסגרת.
ממש כמו שמנהלים תקציב, את מחליטה במה חשוב לך "להשקיע נקודות", האוכל כבר לא מנהל אותך, את מחליטה עלייך!

את בוחרת בעצמך מה שמתאים לך

זה לא משנה אם את טבעונית, צמחונית או שהתפריט שלך לא כולל גלוטן –
את זו ששולטת במה נכנס לתקציב היומי שלך, השיטה לא מגבילה אותך, היא מתאימה לכולם.

אבל היא תעזור לך לבחור מה שבריא לך

פשוט בגלל שמאכלים שיותר טובים ובריאים לך - מקבלים ערך נקודות נמוך יותר, כך שאת כבר לבד תעדיפי לבחור
בדרך כלל במאכלים שיש בהם פחות נקודות, שישביעו אותך, שיכניסו את הגוף שלך לאיזון ושיטעינו אותך באנרגיה.  

והכי חשוב – יש הוכחות!

בינינו, זה לא סתם שהשיטה עובדת והחברה קיימת ומצליחה לעזור לאנשים כבר 50 שנה.
השיטה מבוססת על נוסחה מדעית מתקדמת בהתאם למחקרים הכי משמעותיים בעולם בתחום התזונה והבריאות.
זו לא עוד שיטה של חברה קטנה או אדם פרטי שמבוססת על ידע מוגבל, זו שיטה של חברה בינלאומית שכל מה שמוביל אותה – זה לעזור לאנשים להצליח בהרזיה ובשמירה כדי שיפסיקו להיות "יויו של דיאטות" ולעלות ולרדת כל החיים.המספרים מדברים על כמעט מיליון איש שמרזים בהצלחה בשנה בכל העולם, ובסטטיסטיקה הזו - את רוצה להיות!

 

איך זה עובד?

פשוט מתחילים

קובעים לך תקציב נקודות לפי הנתונים שלך ואת מתחילה עם תכנית שמותאמת לתזונה שלך.
את מקבלת תפריטים ל-21 יום הראשונים שיגרמו לך להתרגל, יכניסו אותך לתהליך ויביאו אותך לתוצאות מידיות והכל בליווי של המדריכה והקבוצה.

אוכלים לפי תקציב נקודות

הכי פשוט: לכל מאכל יש ערך בנקודות שנקבע על ידי הנוסחה של שומרי משקל, בהתאם לתרומה התזונתית שלו.
למשל: רבע אבוקדו = 1 נק', אם קיבלת תקציב של 26 נקודות ליום, ואכלת רבע אבוקדו = נשארו לך 25 נקודות.

מחשבים בקלות (כן, גם את המתכון של סבתא)

באתר יש מחשבון נקודות ומדריך נקודות כדי למצוא כמה נקודות יש בכל מאכל שאת רוצה להכין או לאכול,
פשוט מכניסים את הרכיבים ומקבלים את ערך הנקודות, גם למתכון של סבתא.

מאכלים בריאים = מעט נקודות

השיטה תגרום לך לבחור במזון בריא שעוזר להרזיה. זה בכוונה! כי הנוסחה מבוססת על הערך התזונתי לכל מאכל  
ואז מאכלים בריאים שמכילים יותר חלבונים וסיבים ופחות פחמימות, סוכרים, שומנים ומלחים - מקבלים פחות נקודות.

ירקות הם ללא נקודות, אז את יכולה לאכול כמה ירקות שאת רוצה, מתי שאת רוצה.
וגם הפירות בחינם! - יש לך 3 מנות פרי ליום - בלי נקודות. אפס, זירו, נאדה.

פעילות גופנית מוסיפה נקודות

מעודדים פה אקטיביות! הגישה של שומרי משקל היא להרזיה מאוזנת ובריאה, לא דיאטות בזק הרסניות.  
עשית יותר משלוש שעות פעילות לשבוע? כל הכבוד! תקבלי נקודות נוספות לתקציב הנקודות שלך.

יש לך יום פינוק בשבוע

מהשבוע הרביעי שלך בתהליך, את יכולה לאכול באופן חופשי יום אחד בשבוע בלי לספור, אבל עם כמה כללים.
כל עוד את שומרת עליהם - את יכולה ליהנות מארוחה מפנקת במסעדה או אירוע מבלי להרגיש ש 

ירדת? כבוד! כדאי לך לשמור על קשר.

השיטה של שומרי משקל היא לא רק שיטת הנקודות, אחרי שאת יורדת 5 קילו קובעים לך "משקל כבוד", זה היעד שלך.  
כשאת מגיעה ליעד הזה, חוץ מכבוד - את מקבלת גם הטבות לכל החיים.
עשו את זה חכם, כדי לשמור עליך שתמשיכי לחיות עם הגאווה וההצלחה.