loader

אכילת קיץ-

בקיץ יותר נעים וקליל לאכול ארוחות קטנות ומרעננות לאורך היום יוגורט בטעמים מגוונים וגם זול בנקודות יכול לאפשר מגוון של פתרונות לארוחות קטנות לאורך היום אם זה כארוחת ביניים, כבסיס לשייק או פינוק מתוק. כתבת מערכת | 30.06.2020

חדש! דנונה 

הטוב שבדנונה עכשיו רק בנקודה אחת!

 

* 0% שומן * 0 סוכר לבן * בטעמים מפנקים איתם קל להישאר במסגרת:
קפוצ’ינו, אפרסק, תות וקוקוס.

 

"אתה לא יכול לשנות את הכיוון של הרוח, אבל אתה יכול לכוון את המפרשים שלך לכיוונה"

 

הקיץ כאן. הטמפרטורות עולות, הילדים בחופשה,שעות האור ארוכות, הבילויים רבים עם השינויים במזג האוויר ובאווירה. כיוון שאין לנו שליטה על מזג האוויר והטמפרטורות יעלו אם נרצה או לא  כדאי לשנות גם את התפריט ואת הרגלי האכילה. התאימו את עצמכם ואת התפריט שלכם עכשיו לעונת הקיץ כדי להגיע רזים יותר לראש השנה בעוד 3 חודשים!

טיפים לאכילה קיצית מרעננת ומרזה 

• חם לבשל  - ארוחות על בסיס ירקות עם מנת חלבון ופחמימה מורכבת רק צריך לחתוך את הירקות. דוגמא: סלט יווני – סלט ירקות עם גבינה בולגרית ו2 פרוסות לחם מלא או סלט קינואה עם גרגירי חומוס. מזון קל להכנה שאפשר לאכול קר .

• היום ארוך יותר  - אז מחלקים את התפריט לשש ארוחות קטנות וקלילות שלא יכבידו אבל ישביעו.

• מבלים יותר מחוץ לבית – הכינו אוכל מתאים לקחת איתכם כמו כריכים, ירקות ופירות.  

• שלבו יותר דגים בתפריט, הם מקור חלבון מצוין קלים לעיכול וזמן הכנתם קצר.

• הקפידו לשתות כל היום גם בחדר ממוזג וגם בחוץ. שתו הרבה מים סודה וחליטות צמחים קרות. 

מגוון מתכונים קיציים מחכים לכם באתר שומרי משקל ובאפליקציה. 

 

מוזמנים להיכנס לליניק לקבלת טיפים ותפריט קייצי במיוחד:

דף מידע אכילת קיץ