loader

שילוב ירקות בתפריט של שומרי משקל הוא חלק בלתי נפרד! רוצים לדעת איך עושים זאת בקלות?

צבעונים, רבים ומגוונים, בריאים - כל הטריקים והשטיקים לשילוב ירקות בכל תבשיל וארוחה. מאמר מערכת | 22.02.2017

אכילת ירקות מרובים היא המפתח לארוחות משביעות אצל החבר המצליח בשומרי משקל. אבל זה יכול להיות מעצבן להכין ולבשל אותם, כשרק את אוכלת אותם! ירקות אינם חייבים להיות רק כתוספת "על-יד".

 מנות רבות יכולות להיות טעימות יותר (וכמובן, בריאות יותר) אם הירקות מוכנסים לתוך התבשיל עצמו. זה יוצר כמות גדולה יותר של תבשיל בעל ויטמינים נסתרים, בייחוד לאלה  כדי להוסיף נפח, טעם וסמיכות לבסיס של כל מתכון

  • שדוחפים את הירקות מחוץ לצלחת…  העשוי ממרכיב טחון (כמו ספגטי בולונז, כדורי בשר או ממולאים) הכניסי חופן מלא של  כשאת מבשלת
  • סלרי קצוץ דק או גזר מגורר. כשזה מתבשל בתוך התבשיל זה פשוט נעלם!  תבשיל בשר או קדרה הוסיפי כמה שיותר ירקות לסיר במקום לבשל ולהגיש אותם בנפרד.  צלי בתרסיס שמן בתנור ביחד
  • ילדים רבים יאכלו את הירקות כשהם מתובלים ברוטב הבשר.  עם תפוחי אדמה גם דלורית (ירק עמילני) .כשזה צלוי היטב טעם התבשיל מתוק ואחר  כשאת מכינה צלי לשבת, הקלי
  • ו…אל תשכחי פסטה עם ירקות אפויים או מאודים. מהרגיל.  על עצמך.

 דבר ראשון, חלטי במים רותחים, או אדי מבחר רב של ירקות בכמות נכבדה. אחר כך צלי אותם בתנור בתבנית נוספת לצלי הבשר עם תרסיס שמן. אפשרות נוספת היא לתבל אותם במלח, פלפל, עשבי תיבול ומעט שמן זית ואז לצלות. שנית, כדי לקבל רוטב בשר דל שומן, השתמשי באבקת רוטב בשר או במרק בשר מוכן ללא שומן. את יכולה גם לצנן היטב את הרוטב ולהסיר אחר כך ממנו כל שומן הנראה לעין.

לאכול עם הילדים ילדים קטנים אוכלים בדרך כלל בשעות הצהריים כשהם חוזרים מהגן או מבית הספר. אם את רגילה לאכול מאוחר יותר עם הבעל הפיתוי כפול: כרסום האוכל של הילדים ואכילה אחר כך. למעשה, אכילת שתי ארוחות יכולה להיות האפשרות הטובה ביותר בשבילך. חטיף זול בנקודות המבוסס על האוכל שאת מכינה לילדים שלך - דבר שימנע את אכילת השאריות שלהם… ומה שהכי חשוב, עדיין יישארו לך מספיק נקודות לארוחה העיקרית עם בעלך.